Strona główna » Regulamin
Waluta
Zmiana języka
PolskiAngielski
Hity sklepowe
Systemy płatności
  • eserivce
  • Dotpay
  • PayPal
  • CashBill
  • First Data Polcard
  • BGŻ
Kontakt
  • House of the Art. Ltd
    196 High Road, 2nd Floor Wood Green
    N22 8HH London, GB

    Konto Bankowe
    Bank BNP Baribas
    S.W.I.F.T.: PPABPLPK
    nr.
    47 1600 1462 1849 0350 9000 0001 PLN
    20 1600 1462 1849 0350 9000 0002 USD
    90 1600 1462 1849 0350 9000 0003 EUR
  • E-mail:kontakt@transferfactor.pl
  • Telefon+48 502551501
  • Godziny działania sklepuod pn do pt w godz; 11.00 - 16.00,

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1 Postanowienia ogólne
1. Użytkownikami serwisu transferfactor.pl mogą być osoby indywidualne, prawne oraz nie posiadające osobowości prawnej, które zobowiązały się do przestrzegania Regulaminu. Klienci transferfactor.pl mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu transferfactor WWW.transferfactor.pl oraz pobrać do i sporządzić jego wydruk. Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd we wszystkie swoje wcześniejsze zamówienia, dane adresowe, kontaktowe, faktury, i całą historię współpracy z transferfactor.pl.
2.Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, są nowe,  nie  używane i  obiente gwarancją.
5. Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres tf_biuro (at) transferfactor.pl

§2 Zamówienia i Korzystanie z serwisu

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. Takie zamówienie  może zostać również anulowane
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy, oraz jego dostępność.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia nie potwierdzone przez Klienta będą odrzucane przez sklep, automatycznie. Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie spamu, lub o kontakt telefoniczny bądź smsowy. W przypadku braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną
5. Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej
6. Podane ceny towarów są cenami brutto, na żądanie wystawiamy invoice/rachunek
7 .Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu płatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione.
8. Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd we wszystkie swoje wcześniejsze zamówienia, dane kontaktowe, faktury i całą historię współpracy ze transferfacotr.pl.
9. W przypadku nie odebrania wysłanego towaru sklep prosi o przysłanie informacji dlaczego sie tak stało, decyzją klienta co w związku z tym sklep ma zrobić. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy za wysłane produkty sklep zwróci za produkt, który do niego powróci, ale potrąci kwotę za obsługę czyli, pakowanie, wysyłkę, koszt prowizji pośrednika finansowego ( o ile klient wybierze taką formę wpłaty pieniędzy ) i koszt zwrotu produktu który nie został odebrany.  Aby nastąpił zwrot pieniędzy sklep będzie prosił i czekał na informację o numerze konta na jaki mają być zwrócone pieniądze w przypadku korzystania z pośrednika finansowego.

§3 Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) pobranie – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru. Kurier UPS do wartości 500zł wysyłki, najchętniej dla klientów którzy posiadają już historię zamówień w naszym sklepie.  Pocztą Polską wysyłamy tylko książki,  suplementów nie wysyłamy pocztą polską. 
b) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu. W przypadku wykonania płatności bezpośredniej w tytule proszę wpisać swoje imię nazwisko i adres wysyłki Ew nr zamówienia. Możliwości doręczenia, Kurier UPS
c) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, - dotpay
d) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A. - dotpay
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy, wyświetlają się one dynamicznie w koszyku klienta, w zależności od wybranych opcji dostawy, sposobu płatności.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. W przypadku rezygnacji z zamówienia klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów minus prowizja pośrednika finansowego.. Suplementy nie mogą być rozpakowane, uszkodzone.
5.  Przesyłki wychodzące z innych krajów mogą być objęte dodatkową opłatą celną którą może ponieść klient. Jednak zdarza się to sporadycznie i dotoczą zwykle dużych ilość towaru.  .  .

§4 Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS,
2. W przypadku wybrania towarów od wielu producentów termin wysyłki może się wydłużyć dwu lub trzykrotnie. Proszę pytać o czas dostawy mailem.W każdym produkcie jest na końcu adnotacja dotycząca Łączenia lub nie łączenia w jednej przesyłce danych produktów od danego producenta.
3. Do poniższych cen produktu doliczamy koszty przesyłki, Ubezpieczenia i ew pobrania. Wszystkie przesyłki o wartości powyżej 200zł będą ubezpieczone. Przesyłki o wartości powyżej 300zł wysyłamy najchętniej kurierem.
4. Nie odebranie przesyłki od kuriera, poczty, powoduje naliczenie wszelkich kosztów sklepu..
5. W przypadku wysyłki towarów do krajów UE innych niż polska, sprawdzić czy dany kraj wyświetla  się w koszyku a jesli nie to należy przed dokonaniem zakupu skontaktować się ze sklepem ws wyceny kosztów wysyłki, a następnie po akceptacji kosztów dokonać transakcji w sklepie.. Prosimy pisać w języku angielskim lub polskim.
7. Przesyłki nie opłacone i nie potwierdzone podczas rejestracji przez Klienta nie będą wysyłane. Aby prawidłowo potwierdzić zamówioną przesyłkę należy kliknąć na link jaki nadejdzie podczas składania pierwszej rejestracji lub pierwszych zakupów na maila. Do weryfikacji potrzebny jest również prawidłowy numer telefonu. Najchętniej komórkowego - bo on jest podawany np. kurierowi aby mógł skontaktować się z odbiorcą i powiadomić o terminie swojego przyjazdu.
8. Przesyłki płatne przy odbiorze są obciążone dodatkowymi kosztami
Kurier  = od 6 do  10 zł
ł9. Towar kurierem dochodzi ok. 2 -3 dni roboczych, w zależności od adresu odbioru. Pocztą wysyłamy usługą zwykłą która trwa od 3- 7 dni roboczych. Czas ten należy doliczyć do terminu realizacji jaki jest przy towarze. Ralizacja zamówienia zaczyna się od  momentu zaksięgowania wpływu na nasze konto..
10. Przesyłka jest ubezpieczona do 370 zł gdy jest wysyłana kurierem. W przypadku większej kwoty towarów lub wagi większej niż 10 kg koszty mogą wzrosnąć wq tabeli kosztów kuriera :
Ubezpieczenie 0,3 % wartości

§ 5.Reklamacje Zwroty i Gwarancje

1.Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie nr zamówienia jego data, PDF z realizacją płatności, krótkim opisem powodu reklamacji Ew zdjęcia. Jeśli przesyłka lub towar został uszkodzony w czasie transportu – prosimy o spisanie protokółu reklamacyjnego ( szczegóły pkt 7 ) z kurierem. Informację taką należy wysłać na tf_biuro (at ) transferfactor 24.pl
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności, wcześniej informując drogą elektroniczną na maila tf_biuro (at) transferfactor.pl .
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 5 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. O takiej sytuacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.
4. Koszty wysyłki towaru reklamowanego kurierem ponosi klient. W przypadku zasadnej reklamacji koszty wysyłki ponosi sklep. Gdy wysyłają państwo towar kurierem proszę kurierowi koniecznie wpisać nr telefonu 502551501 do listu przewozowego lub na przesyłce, aby mógł się z nami skontaktować przed przyjazdem. Proszę nie wysłać żadnych przesyłek bez skontaktowania sie z biurem obsługi klienta, nie oczekiwane przesyłki nie będą obierane, co moze dość mocno skomplikować proces zwrotu czy reklamacji.
5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie Informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
6.  Szkody powstałe podczas transportu
6.1. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania, oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda, oraz pozwoli na uruchomienie ubezpieczenia przesyłki.
6.2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien zaznaczyć, opisać w jaki sposób towar był opakowany. W przypadku, gdy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny, Klient pominie w nim ważne informacje dotyczące stanu opakowania zewnętrznego itp. może zachodzić prawdopodobieństwo iż szkoda powstała u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedający będzie rozpatrywał reklamację indywidualnie i może uwolnić się od odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez Klienta. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności.
6.3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sklep. Nie sporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.
6.4. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi z zewnątrz uszkodzeniami, Klient powinien zgłosić je niezwłocznie przewoźnikowi w trybie ust. 7.1., zdanie drugie i jednocześnie zwrócić się bezpośrednio do Sprzedającego na adres mailowy kontakt (at) transferfactor.pl.
6.5 W przypadku nie odebrania przesyłki i towaru od kuriera klient ponosi koszty obsługi, opakowania, spakowania i wysyłki.  Po powrocie przesyłki do sklepu klient proszony jest o przysłanie maila z prośbą o zwrot za nie odebrany towar z numerem konta z jakiego zostały wysłane pieniądze. Mail z jakiego taka prośba dojdzie do sklepu powinien być tym samym mailem z jakiego zamówienie zostało zamówione. Kwota za towar ( bez kosztów wysyłki ) zostanie zwrócona klientowi na konto bankowe w przeciągu 14 dni od otrzymania takiego maila..

§ 7   Uprawnienie do odstąpienia od umowy

7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres sklepu transferfactor.pl podany w niniejszym Regulaminie. Prosimy o zgłoszenie tego faktu mailem kontakt (at)transferfactor.pl
8.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
8.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku;
rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług lub zamówienia towary w celu realizacji zamówienia przez transferfactor.pl przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy; nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
towarów (usług) o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
dostarczania prasy
a także produktów które zamawiamy specjalnie pod danego klienta często z innego kraju, są to produkty z terminem realizacji powyżej 10 dni, oznaczone w sklepie.
W przypadku nie odebrania towaru zamówionego przez klienta koszt wysyłki ponosi klienta, koszt towaru po otrzymaniu zwrotnej paczki zostanie klientowi zwrócona po spełnieniu obowiązku informacyjnego i weryfikacji przez klienta omówionego w paragrafie poprzednim.
Towaru sprowadzone na specjalne zamówienie klienta a nie odebrane - nie bedą zwracane, nawet po ich otrzymaniu przez sklep. Sklep zobowiązuje sie zwrócić pieniądze za towar w bliżej nie określonym czasie gdy produkt ten kupi inny klient. W przypadku przeterminowania sie produktu taki zwrot nie nastąpi. 

8.4 Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
8.5. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
8.6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 9 Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
4. Sklep nie będzie udostępniał danych Klienta podmiotom trzecim oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
5. Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
6. Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)
7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta.

więcej na temat polityki prywatności w zakładce tutaj
§10
Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§11
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

§ 10 Właściciel

Właścicielem sklepu jest firma
HOUSE OF THE ART LTD
196 High Road, 2nd Floor Wood Green
London, N22 8HH
UNITED KINGDOM
COMPANY NUMBER 9081517.



Konto  Bankowe BNP Paribas
S.W.I.F.T.: PPABPLPK
47 1600 1462 1849 0350 9000 0001 PLN
20 1600 1462 1849 0350 9000 0002 USD
90 1600 1462 1849 0350 9000 0003 EUR

BOK w Polsce tel  
502551501
pn-pt 10-17;00

Faktury wystawiamy tylko po podaniu nipu EU 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu